piatok 3. apríla 2015

Prečo je všetko tak k*revsky ťažké?!

Celý deň premýšľam nad strateným časom, nad peknými chvíľami. A všetko to vedie len k jednému... NIČOMU!


Ja neviem... buď prestanem piť alebo začnem premýšľať nad mojím činmi s triezvou hlavou. Z toho vyplýva, zbohom alkohol! Zbohom bolesť hlavy a kamene v žalúdku. Zbohom výčitky svedomia a celodenné uvažovanie o správnosti svojich činov.

Kedysi som sa riadila heslom, že ak som urobila hocijakú kravinu, nikdy som ju neľutovala. Z jednoduchého dôvodu. Vtedy som to tak chcela. 

J*bem! Je to iba lož. Chcel to urobiť iba alkohol v mojej hlave. To som nebola ja. 

Takže, zhrňme si to. Vždy keď sa opijem a nespím doma, dopadne to zle. Na druhý deň mám výčitky, návaly pocitu šťastia a žalúdočná nervozita z nevedno akého dôvodu. 

Riešenie?! 
Nepi!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára