utorok 19. mája 2015

Maturita 01

Písomné a praktické za sebou.
A čo teraz? 
Nie nedáme si Deli.
Teraz sa počas akademického týždňa poriadne zakúsneme do maturitných tém a otázok. 
WTH?! Ono to vôbec nešlo. 
Rozhodla som sa zmeniť prostredie. 
Vytiahla som celý štós maturitných otázok z odborných predmetov, do druhej ruky zobrala notebook a vyšla von, kde som si urobila svoj študijný kútik v altánku. 
Hneď to išlo ľahšie. Keby som aspoň nemala nervy z všetkého toho peľu, čo okolo mňa poletuje. 
Papiermi som zahádzala notebook, aby som mu poskytla aspoň nejaký shield. 
Aká hudba je najlepšia na učenie? 
Inštrumentálna. 
Kde však na YT nájdem čistú inštrumentálnu hudbu, ktorá ma nebude uspávať alebo navodzovať stav depresie? 
The piano guys. TOP, TOP! 
A k tomu. Mozart, Bach.. klasická hudba pomáha v raste osobnosti nie? (Ak nie, nevyvádzajte ma z omylu.)
Skratka... teraz nemám problém sa naučiť dve témy v priebehy jednej hodiny (neviem či to nie je aj preto lebo sú ľahké), zatiaľ čo v izbe som mala problém s jednou témou za hodinu a pol. 
Ale čo je najhoršie? 
Na zajtra hlásia dážď. 
Čo ja mám robiť?! 
No nie. Zajtra, a vôbec do konca celého týždňa bude pekne svietiť slniečko! :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára