utorok 26. mája 2015

Maturita 03

Whoo! Slovina za sebou. 

Tak ako ja sa ca celý jeden deň učím obsahy. Cestou do školy si opätovne vyhľadám postavy vystupujúce z diel. 
A čo? 
No vytiahla som si otázku, ktorá okolo obsahu ani nešla. 
Mala som opis, ktorý som ani nevidela, čiže som čerpala z vedomostí zo školských lavíc a sylabotonický veršový systém + symboly. 

Dávno som sa nenasmiala tak dobre ako na tej maturite.
Komisia = TOPKA!! 

Nakoniec som skončila z 2, 2 -> 2! 
Na to, že som ten slovenčine nevenovala skoro žiaden čas, som spokojná. 

P. S. Mala som napísať umelecký opis momentálneho počasia, a keď som ho prečítala, tak predseda sa na mňa neveriacky pozrel, a že: "To ste vymysleli teraz? Počas prípravy?" 
Kukám naho, no že hej. (Áno, povedala som hej :D )
"No lebo to je dobré, šikovná ste. Mňa by to nenapadlo." 
A čo urobila moja triedna?! 
S úsmevom sa na mňa pozrela a hovorí: "Ja mám šikovné dievčatá."
No a neľúbte ju ♥

Dnes opakujem odborné, nech aj tie dopadnú takto dobre :3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára