streda 13. mája 2015

Maturita? Eghh

Odhodlanie.. Áno, dnes a idem učiť na ústne. Prídem domov a rozhodnem sa, že to odložím na zajtra. Toto sa opakuje každý deň, už asi mesiac(?). 
A kam sa to dostalo? Mám posledný týždeň, aby som sa naučila na odborné a slovenčinu (anglinu mi netreba, to vykečám :) ) 
Stíham? Za týždeň, keď som sa za posledné 4 roky odučila učiť sa? 
Nie že by to bolo o tom, že sa mi nechce. Ide aj o to, že mi to hrozne dlho trvá a aj tak do tej hlavy nič nedostanem. Dostanem, ale fakt po veľmi dlhej dobe. Pol strany sa učím pol dňa. 
Normálne? Ja myslím, že nie. 
No nič. Asi sa budem spoliehať, že k odborným nám pridajú tému voľný čas a ja si ho vytiahnem. A na slovine, že budem mať fakt primitívne otázky.
Inak pochybujem o mojom kladnom výsdleku. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára