streda 13. mája 2015

Prijímačky 01

Tadá! 
Mám za sebou prvé prijímačky na vysokú školu! 
Teraz už len musím dúfať, že sa dostanem medzi prvých 100 z 869. Pohodka nie? 

Ale poviem vám. Školy v Čechách majú úplne inú úroveň ako tie u nás. A to nie len vysoké, ale aj základné. Kde sme sa dostali, keď základná škola v obci, ktorá má počet obyvateľov cca 600, je lepšie vybavená ako vysoké školy u nás. 

A Masarykova? Ako vážne? Jedny z testov sme mali na fakulte informatiky. Koniec. Budova z vonku. :o Interiér :o Dvor :o Prednášková učebňa :o 
Do lepšie vybavených priestorov som sa ešte nedostala. 

No trošku som odbočila odtiaľ, kde som sa chcela dostať. 
Aký mám z toho pocit? 
Neurčitý.
Testy neboli až také náročné aké som očakávala. (Asi v tom bude háčik, lebo to bolo v poriadku.) 
No najviac ma rozsekala anglina. Mala som 6 otázok. Prvé tri-> jeej super, čakala som horšie. Hneď vyplnené s dobrým pocitom. Posledné tri> K*rva! Mne sa tlačili slzy do očí. Ja som to vedela preložiť. S problémami ale áno. Ale nevedela som ani pri jednom, ktorú možnosť zvoliť. Z toho som bola najviac sklamaná. 

Ale tak. Dúfam, že som mala šťastnú ruku a o mesiac si urobím výlet na ústny pohovor. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára